Gi gave

Siden 1899 har studenter, givere og støttespillere gitt sintid og ressurser til Studentforbundet. Det er blitt desto viktigere medøkonomisk forutsigbarhet for å fortsette arbeidet i uoverskuelig fremtid. Tusentakk for gaven

Gi en enkeltgave

Siden 1899 har studenter, givere og støttespillere gitt sin tid og ressurser til Studentforbundet. Det er blitt desto viktigere med økonomisk forutsigbarhet for å fortsette arbeidet i uoverskuelig fremtid. Tusen takk for gaven

Gi en gave

Ulike måter å gi på

Bli Forbundsvenn – fastgiver til Studentforbundet

Som Forbundsvenn er du med oss i å bygge broer, åpne dører for at flere kommer til tro og sikre at vårt fellesskap forblir levende og tilgjengelig for de som søker det. Tusen takk for at du gir, enten det er i form av tid eller penger, litt, mye eller et sted imellom, månedlig eller enkeltvis.

Gi en enkeltgave

Du kan når som helst gi en enkeltgave til Forbundet, og om det er 10, 100, 1000 eller 10 000 kroner har ingenting å si.

Gi en bursdagsgave

Flere og flere velger å bruke bursdagen sin til å gi gaver til organisasjoner som betyr mye for dem. Dersom du ønsker å gi din bursdagsgave til Norges kristelige studentforbund så kan det gjøres på flere måter:

• Starte en innsamlingsaksjon på Facebook.
  • Vippse eller overføre en samlet gave til #xxxx eller kontonr. Xxx. Merk med navn og bursdagsgave.

Gi en testamentarisk gave

Hvorfor bør du gi en del av arven til Norges kristelige studentforbund? Når du gir en del av arven din til Forbundet, bidrar du til å styrke et kristent fellesskap blant studenter i hele Norge. Det gir unge mennesker muligheten til å dyrke sin tro, styrke sin åndelige vekst og være i et inkluderende fellesskap som deler deres verdier.

For bedrifter og organisasjoner

Gaver opp til 25 000 kr til veldedige organisasjoner, slik som Forbundet, gir dere muligheten til skattefradrag. Ta kontakt med oss dersom dere ønsker å motta faktura.